Mai Ram Yoga asanų praktika – tai Guru Mai Ram sukurta tam tikrų jogos technikų sistema, vadinama krama vinjasa, t. y. kartotina kūno padėčių seka. Sąmoningu kartotinu veiksmu jogos praktikas per fizinį kūną gali prasiskverbti, suvokti bei pašalinti glūdinčias fizines ir mentalines problemas.

Asanų praktikų metu yra atliekamos asanos (kūno padėtys) ir jų sekos, kurių paskirtis – padėti žmogui paleisti įvairias įtampas, vystyti koncentraciją, energingumą bei gerą savijautą.

M.R.Y. asanų praktika darniai sujungia dinamines sekas (vinjasas) ir statines asanas. Dinaminės sekos padeda fiziškai sustiprėti, įgauti energingumo, ištempia įvairių grupių raumenis, pašalina iš organizmo šlakus ir toksinus. Išlaikant statines asanas dėmesys nukreipiamas į kvėpavimo reguliavimą, kūno atpalaidavimą ir darnų energijos srautų cirkuliavimą organizme. Asanos, atveriančios pečius ir krūtinę, palaiko kvėpavimo organų sveiką funkcionavimą, posūkiai stiprina virškinimo sistemą, atvirkštinės asanos ypač naudingos psichikai, emocijų stabilumui, darniai nervų sistemos veiklai palaikyti. Sisteminga asanų praktika padeda organizme palaikyti hormonų sistemos veiklą, sureguliuoja simpatinės ir parasimpatinės nervų sistemos veiklą, o taip pat yra ypač naudinga psichologinei žmogaus būsenai – suteikia pasitikėjimo savimi, sustiprina valią ir ryžtingumą. Asanų metu praktikuodamas savistabą žmogus įgauna gebėjimą mažinti savo impulsyvias reakcijas – ilgainiui tampa vis lengviau suvaldyti savo veiksmus, žodžius bei mintis.

Svarbi M.R.Y. asanų praktikų ypatybė, skirianti šį mokymą nuo kitų jogos studijų, o taip pat nuo įvairių sporto rūšių, lavinančių kūną – tai sutelktis į vidinę praktikuojančiojo sferą, o ne tik į fizinį kūną, siekiant atlikti kuo sudėtingesnę ar įspūdingesnę padėtį. Šia praktika siekiama ne išorinio kūno tobulinimo, o vidinės darnos, ramybės, stabilumo. Praktika tinkama visiems, nepriklausomai nuo žmogaus amžiaus, lyties ar kūno galimybių. Sustiprindama fizinę sveikatą ir nurimdydama, ši praktika padeda žmogui kūną paversti atrama, kurios dėka jis gali išgyventi įvairius gyvenimo pokyčius, išlikdamas darnoje ir gilesnio savęs pažinimo puoselėjime.

 

natalija may ram

  asanų metodika skirstoma į penkis sudėtingumo ir tobulėjimo lygius: 

YOGA OPEN, YOGA BASIC,
YOGA ADVANCED I ir II,
YOGA MASTER. 

 

Mai Ram Yoga Open (pažintinė joga) – Mai Ram Yoga Open asanų ir pranajamos praktinė metodika, skirta visiems žmonėms, norintiems pradėti praktikuoti jogą. M.R.Y. Open pamokos metu mokomąsi taisyklingai kvėpuoti ir atlikti asanas, jų sekas, po kurių juntamas efektyvus poveikis, kuris skatina tolimesnę pažangą ir tobulėjimą.

Mai Ram Yoga Basic asanų ir pranajamos praktika – tai sudėtingesnė praktika, kurią sudaro gilesnės asanų ir pranajamos technikos, lavinančios koncentraciją tam, kad praktikuojantis laipsniškai įvaldytų kūno ir proto funkcijas. M.R.Y. Basic praktika padeda įsiklausyti į kūną ir nešališkai save stebint, išmokti atsipalaiduoti bei paleisti įvairaus pobūdžio susikaupusias įtampas, ir tokiu būdu teigiamai transformuoti save. 

Mai Ram Yoga Advanced I – tai intensyvi asanų ir pranajamos praktika, skirta įvaldžiusiems M.R.Y. Basic lygį. 

Mai Ram Yoga Advanced II – tai padidinto intensyvumo asanų, pranajamos ir bandhų praktika, skirta reguliariai praktikuojantiems ir įvaldžiusiems M.R.Y. Advanced I praktiką. 

Mai Ram Yoga Master lygio praktika skirta visiems reguliariai praktikuojantiems M.R.Y. Basic ar Advanced I, II lygius.

 
© Mai Ram Yoga  
 

 Guru Mai Ram asana Žiūrėti >>